ویژوال بیسیک VB



ویژوال بیسیک VB

    دانلود پروژه ثبت اطلاعات دانش آموزان مدارس با ویژوال بیسیک

 این نرم افزار که با ویژوال بیسیک نوشته شده،  ویژه ثبت اطلاعات دانش آموزان در مدارس میباشد و با ظاهری گرافیکی و زیبا توسط آقای محمد پارسا برای سایت پروژه دات کام ارسال شده. بانک اطلاعاتی این سورس کد، اکسس است و پروژه شامل امکانات زیر میباشد : ویرایش- حذف – جستجو – پشتیبان گیری – بازیابی پشتیبان – ثبت نام – لیست و تنظیمات
    دانلود پروژه حرکت توپ در صفحه با ویژوال بیسیک
در ین پروژه یک توپ گرافیکی در فرم برنامه وجود دارد. کاربر با کلیک کردن بر روی توپ و تغییر مختصات آن،  توپ را جابجا میکن و هنگامی که توپ به دیواره ها و یا زمین برخورد میکند طبق قوانین فیزیک به آرامی دوباره بازمیگردد و سایه توپ نیز در زمین مشخص میشود. واکنش توپ نسبت به زمین کاملا بر اساس نیروی گرانش زمین تنظیم شده که در منوی برنامه قابل تغییر است.
    دانلود پروژه رزرو بلیط هواپیما به زبان ویژوال بیسیک

  از امکانات این برنامه بسیار زیبا و کاربردی می توان به:

    1 – استفاده از بانک اطلاعاتی اکسس

    2 – استفاده از پوسته و اسکین مختلف
    دانلود پروژه سورس کد بازی پک من

    یکی از بازی هایی که همواره در کنسول های مختلف بازی های رایانه ای دیده اید و همواره سرگرمی زیادی برای طرفداران خود به همراه داشته بازی محبوب و زیبای نقطه خور یا Pac Man می باشد که مطمئنا با آن آشنا هستید.
    دانلود پروژه مدیریت هتل به همراه سورس و مستندات

    سیستمی که طراحی شده است سیستم هتل داری می باشد که به وسیله این نرم افزار می توان خواسته های اساسی یک هتل را برآورده کرد.این سیستم بااستفاره از ویژوال بیسیک کد نویسی شده است و پایگاه داده ای که در این سیستم استفاده شده است پابگاه داده اکسس می باشد. منوی این نرم افزار شامل هفت گزینه می باشد که عبارتند از : اتاق  رزرو لیست  صندوق  سوابق  ساختار امکانات می باشد که در مستندات  این پروزه کامل شرح داده شده است .
    دانلود پروژه نرم افزار ثبت اطلاعات داروخانه با ویژوال بیسیک

    این نرم افزار کاملا ساده، آماتور و آموزشی جهت فراگیری نحوه ثبت اطلاعات و ایحاد ارتباط با بانک اطلاعاتی اکسس میباشد
    دانلود پروژه نرم افزار چت بین کامپیوتر و سرور با ویژوال بیسیک

gانتقال اطلاعات در اینترنت بر اساس مدل کلاینت/سرور انجام می شود. در این مدل، کامپیوتر کلاینت به کامپیوتر سروری که اطلاعات در ان قرار دارد متصل می شود و کلاینت برای ارسال اطلاعات به سرور متکی است.
    دانلود پروژه نرم افزار محاسبه اوقات شرعی شهرهای ایران

این نرم افزار اوقات شرعی را  به تفکیک شهر ها به همراه نقشه ایران + یک حس گر که  با کلیک روی نقشه ایران اوقات شرعی آن شهر را نمایش میدهد. از جمله : اذان صبح – طلوع خورشید – اذان ظهر – غروب خورشید و اذان مغرب + طول و عرض جغرافیایی. سورس این نرم افزار توسط آقای محمد پارسا برای سایت پروژه ارسال شده.
    دانلود پروژه نرم افزار مدیریت مهد کودک

     این پروژه شامل سورس یک نرم افزار مدیریت مهد کودک شامل امکانات زیر است که با زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک 6 پیاده سازی شده.

این سورس آموزشی توسط ویژال بیسیک 6 نوشته شده است. این برنامه یک فایل EXE  را در Startup ویندوز کپی کرده. این فایل AIK یک برنامه ی در عین حال خیلی ساده است. در صورت اجرای فایل Provider Setup این برنامه در سیستم کپی شده و در صورتی که سیستم راه اندازی شود در طی چند ثانیه ی اول شروع به فعالیت نموده و سیستم را Restart می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.