برنامه نویسی توسط کلیه زبان های تحت وب - ویندوز - موبایل



    ویژوال بیسیک
    سی شارپ
    جـاوا
    اندروید
    iOS
    ASP.Net
    سیلورلایت
    PHP
    HTML
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
    ویژوال بیسیک توسعه یافته زبان برنامه‌نویسی بیسیک می‌باشد. طراحی آن از اواسط دهه ۱۹۶۰ آغاز گردید و تا نسخه ۳ به صورت ۱۶ بیتی بود. از نسخه ۵ به بعد فقط ویرایش ۳۲ بیتی آن ارائه شد و از نسخه ۶ به بعد بر پایه چارچوب دات‌نت (NET.) ارائه شد. اگر چه با ظهور ویژوال بیسیک دات نت اکثر برنامه‌نویسان ویژوال بیسیک ۶ به آن گرویدند، ولی نسخه ۶ همچنان طرفداران ویژه خود را دارد. دسترسی آسان و سریع به پایگاه داده‌ها با استفاده از DAO ،RDO یا ADO و ایجاد کنترل‌های اکتیو ایکس از جمله مواردی هستند که این زبان را برای RAD مناسب کرده‌اند. برنامه‌نویسی در ویژوال بیسیک به صورت رخدادگرا و شئ گرا می‌باشد. در برنامه‌نویسی تجاری، ویژوال بیسیک جزء محبوب‌ترین‌ها است و بنابه آماری که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، ۵3 درصد از برنامه‌های تجاری با استفاده از این زبان تولید شده‌اند.
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
    زبان #C، یک زبان برنامه نویسی چند الگویی است و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شی‌گرا و جز‌گرا می‌باشد. این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات‌نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز در بر گرفت. #C یکی از ۴۴ زبان برنامه‌نویسی‌ای است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از NET Framework. پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود. این زبان بر پایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی‌گرا بودن ساخته شد. این زبان دارای دستوری شی‌گرا مشابه ++C است. در ابتدا نام این زبان COOL بود که مخفف C like Object Oriented Language بود، هر چند در جولای ۲۰۰۰، زمانی که مایکروسافت پروژه را عمومی اعلام کرد، اسم آن به #C تغییر پیدا کرد. آخرین نسخه آن نسخه ۵.۰ است که همزمان با دات‌نت ۴.۵ در آگوست ۲۰۱۲ منتشر شد.

    جاوا یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که برای اولین بار توسط جیمز گوسلینگ در شرکت سان‌مایکروسیستمز ایجاد شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته ‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم‌عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی کامپایل می‌شوند که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند. در مقایسه با زبان‌های دیگر، همچون ++C یا بیسیک یا فورترن، جاوا زبان نسبتاً جدیدتری است. این زبان از حافظه بازیافتی خودکار برای اداره حافظه در چرخه زندگی یک شی استفاده می‌کند.

    ‌‍‎‏‌اندروید نام سیستم‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و لوح‌رایانه و هم اکنون برای تلویزیون نیز عرضه می‌نماید و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید قرار می‌دهد. اندروید بر پایه هسته لینوکس ساخته شده ‌است. مجموعه برنامه‌نویسی اندروید یا Android SDK شامل یک دیباگر، کتابخانه‌های اندروید، شبیه‌ساز سیستم عامل، مستندات اندروید و فایل‌های نمونه و آموزشی است که به کاربر در ایجاد برنامه‌ها کمک می‌کند. هم اکنون این SDK بر روی یک سیستم ۳۲ بیتی که لینوکس، ویندوز و یا mac OSX داشته باشد اجرا می‌شود. برنامه ساز اندروید یک محیط برنامه نویسی ویژوال تحت وب برای برنامه نویسان تازه کار است که بر پایه کتابخانه جاوایی open Blocks و توسط یکی از استادان دانشگاه MIT بنا شده‌است و فانکشن‌هایی برای برقراری ارتباط با سخت افزارهای مورد پشتیبانی اندروید دارد، مانند شتاب‌سنج، جهت‌سنج، جی‌پی‌اس، مدیریت پیامک اندروید، مبدل صدا به متن و ...
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
    آی‌اواس یک سیستم عامل تلفن همراه است که در ابتدا برای آی‌فون و آی‌پاد تاچ توسعه داده می‌شد، از آن زمان به بعد برای استفاده در سایر دستگاه‌های شرکت اپل مانند آی‌پد و اپل تی‌وی گسترش یافت. رابط کاربری آی‌اواس بر اساس مفهوم دستکاری مستقیم با استفاده از حرکات چند لمسی طراحی شده ‌است. عناصر رابط کنترل از : switches و sliders و buttons تشکیل شده‌است. پاسخ به ورودی کاربر فوری است و رابط سیال را فراهم می‌کند. تعامل با سیستم‌عامل حرکاتی را شامل می‌شود و از این جمله حرکات می‌توان swipe , tap , pinch , reverse pinch را نام برد که هر کدام از این‌ها تعاریف خاصی را در چارچوب سیستم‌عامل IOS و رابط کاربری چند لمسی آن دارا می‌باشند. برنامه‌ها حتما باید به طور خاص برای IOS و معماری ARM نوشته و کمپایل شوند. مرورگر وب سافاری برنامه‌های کاربردی وب را با دیگر مرورگرهای وب پشتیبانی می‌کند.

    ASP.NET یک چارچوب کاربردی Web است که توسط شرکت مایکروسافت عرضه گردیده تا برنامه‌نویسان بتوانند برای ساخت سایت‌های وب ، برنامه‌های وب پویا ، سرویس‌های وب پویا و سرویس‌های وب XML از آن استفاده کنند. ASP مبتنی بر زبانهای مشترک در حال اجرا است که به برنامه‌نویسان اجازه می‌دهد کدهای ASP را با استفاده از هر زبان NET Framework. بنویسند. اهداف ASP ایجاد کارایی بر روی سایر فناوری‌های مبتنی بر متن توسط تالیف کد سمت سرویس دهنده به یک یا بیشتر، از پرونده‌های DLL روی سرویس دهنده وب است. این تالیف به صورت خودکار اولین باری که یک صفحه درخواست می‌شود اتفاق می‌افتد. ASP.NET برنامه‌نویس را به توسعه کاربردها با استفاده از نمونه رابط کاربر گرافیکی رویدادی (مدل event-driven GUI) وسریعتر از محیط‌های سندی مرسوم در وب مانند ASP و PHP تشویق می‌کند. ASP.Net توسط دو زبان #C و VB.Net قابل پیاده سازی می باشد.

    مایکروسافت سیلورلایت یک بستر برنامه‌سازی تحت وب است که توانایی‌های مشابه ادوبی فلش دارد، که قابلیت چند رسانه‌ای، گرافیک و پویانمایی را درون یک محیط زمان اجرا جاسازی کرده‌است. SilverLight یک افزایه وب است که همانند افزایه‌های رایج به مرورگر وب الحاق شده و گستره‌ی توانائی‌های مرورگر را افزایش می‌دهد. علاوه بر خصوصیات یاد شده سیلورلایت قابلیت اتصال به پایگاه داده را دارد. سیلورلایت در حقیقت یک برنامه‌ی غنی وب (RIA (Rich Internet Application است که هماهند برنامه‌هائی که در تکنولوژی‌هائی مثل ASP.NET تولید می‌شوند قابل توسعه است. سیلورلایت زیر شاخه‌ای از تکنولوژی WPF است تنها با این تفاوت که روی وب اجرا می‌شود. مایکروسافت از سال 2007 تا 2012 پنج ورژن مختلف از سیلورلایت را ارائه کرده است. تکنولوژی سیلورلایت در سیستم عامل های مکینتاش نیز قابل پشتیبانی است.
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
    پی‌اچ‌پی از گونه زبان‌های پردازه‌نویسی تحت وب می باشد. ساختار این زبان بسیار شبیه زبان سی (C) و زبان برنامه‌نویسی پرل می‌باشد. شکل پذیری فوق العاده آن و نیز همگونی با اغلب بانک‌های اطلاعاتی از قبیل مای‌اس‌کیوال قدرت آن را افزایش داده‌ است. سادگی استفاده از پی‌اچ‌پی و شباهت آن به زبان سی و پرل باعث شده که اغلب برنامه‌نویسان با تجربه در کوتاه‌ترین زمان ممکن برنامه‌های کامل و قدرتمندی را ایجاد کنند. پی‌اچ‌پی تنها یک زبان پردازه‌نویسی نیست و با استفاده از PHP-GTK می‌توان برای طراحی برنامه‌های با ظاهر گرافیکی (GUI) و همچنین طراحی برنامه‌های خط فرمان شبیه پرل (PERL) یا پایتون (Python) از آن استفاده کرد. این زبان عمدتاً مانند یک فیلتر عمل می‌کند، کد برنامه را به عنوان ورودی می‌گیرد و صفحات وب را به عنوان خروجی ایجاد می‌کند. به گفته بیشتر برنامه‌نویسان وب، پی‌اچ‌پی یک زبان تحت وب ساده به شمار می‌رود، زیرا نیاز به یادگیری هیچ پیش نیازی نیست.

    اچ‌تی‌ام‌ال زبان توصیف ساختار صفحه‌های وب است. زبانی‌است برای نشانه‌گذاری ابرمتن که برای تدوین قالب و طراحی صفحه‌های وب به کار می‌برند. دستورعمل‌های این زبان، برچسب (Tag) نام دارند که محتوای یک صفحه وب با آن‌ها نشانه‌گذاری شده و بدین ‌ترتیب، نحوه نمایش آن صفحه برای مرورگرهای وب، توصیف می‌شود. اچ‌تی‌ام‌ال زبان برنامه‌نویسی نیست، بلکه زبانی برای نشانه‌گذاری ابرمتن است و اساساً برای ساختمند کردن اطلاعات و جدایش اجزای منطقی یک نوشتار نظیر عناوین، تصاویر، فهرست‌ها، بندها و جداول به کار می‌رود. از سوی دیگر، اچ‌تی‌ام‌ال را نباید به عنوان زبانی برای صفحه‌آرایی یا نقاشی صفحات وب به کار برد؛ این وظیفه اکنون بر دوش فناوری‌های دیگری همچون سی‌اس‌اس است. گفتنی است اچ‌تی‌ام‌ال شکلی از زبان دیگری بنام اس‌جی‌ام‌ال است. بطور کلی یک سند اچ‌تی‌ام‌ال، یک پرونده مبتنی بر متن است که معمولاً با پسوند htm. یا html. نام‌گذاری می‌شود.

+
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
دوستان می‌توانند با استفاده از این بخش پروژه های برنامه نویسی خود را به انجام برسانند به این صورت که ابتدا با کمک فرمی که در اختیارشان قرار داده شده اطلاعات کامل پروژه را مطرح نموده و ارسال می‌کنند. حداکثر طی 48 ساعت و بعد از بررسی موضوع نتیجه به کاربر اعلام خواهد شد و در صورت تأیید ، مبلغ از حساب وی کسر شده ، پروژه انجام و در زمان اعلام‌شده تحویل داده خواهد شد. سعی بر آن است که تمامی پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن به انجام برسد لذا در صورت درخواست خیلی سریع ، لطفاً هنگام ثبت نام تمامی شرایط و موارد ذکر شوند. عزیزان می‌توانند از صفحه اول سایت و یا پنل کاربری خود از پیشرفت کار مطلع شوند. از طرفی تمامی پروژه‌های دانشجویی ، اداری ، اتوماسیون و غیره انجام داده خواهد شد. در صورتی که شخصی معرف شما جهت درخواست پروژه برنامه نویسی می‌باشد لطفاً هنگام ارسال فرم ، نام کاربری فرد را ذکر کنید. به علت عدم دسترسی به کاربران ، جهت فهم هر چه بیشتر و آشنایی دوستان با طریقه کارایی برنامه ، در زمان تحویل پروژه علاوه بر فایل اجرایی ، فایلی آموزشی همراه با عکس و توضیحات کامل د

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.